maandag 14 mei 2018

Cupcakes (three of a kind / embossing)

Zijn jullie, net als ik, ook zo verwend met moederdag? Een van de cadeautjes die ik kreeg is een nieuwe snijmal van Studio Light. Voor deze kaart heb ik hem gelijk in gebruik genomen.
De ontvanger van dit kaartje is dol op muffins met stukjes chocola, heeft geen oven, maar wel een magnetron. Aan de binnenkant van het kaartje heb ik twee extra pagina's gedaan met daarop een mugcakerecept en een zakje met alle droge ingrediënten voor één mugcake.

- De cakekleur heb ik gemaakt met Distress Oxide
- embossingfolder: cupcakes, Craft Concept
- de cupcakes zijn uitgestanst met de cupcakebuilder van Stampin Up
- stans kaart/boekje: Studio Light essentials nr. 97

Deze kaart doet mee aan:
- Knutsels en Kadootjes (mijn tweede bijdrage voor challenge mei: embossing)
- '2 Sisters on the blog' (mijn eerste bijdrage voor challenge 15: three of a kind) (met dank aan Nicolette die me attendeerde op deze chalenge)

14 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om het recept toe te voegen. Leuke kaart.
    En leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk, een kaart met inhoud.
    Wat een verwennerij voor jou, met moederdag. Lief hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan en helemaal met de binnenkant. Mooie embossingfolder. Dank je voor het meedoen bij ons van K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je gemaakt met je nieuwe mal.
    Leuk dat je er meteen iets lekkers bij hebt gedaan, wordt vast wel gewaardeerd.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk Syl, al die cupcakes! Mooie mal ook.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een smakelijk kaartje, Syl, en heel attent om een recept bij te sluiten.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk zeg vooral met een bijgevoegd recept.
    Leul dat je volger bent geworden en bedankt voor je kaartje!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk idee, een kaart en een taart bij de koffie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf hoor, jouw kaartje met bijpassend recept voor de magnetron. Mugcakes zijn ook lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, dat ziet er een "lekker" kaartje uit , en nog met recept enz... prachtig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is prachtig! Die wil iedereen wel ontvangen en lekker smikkelen.
    Dank je wel voor je mooie tweede bijdrage bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart, ziet er heerlijk... ehm, mooi uit!
    Bedankt voor je deelname aan onze embossingchallenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart.Zo leuk gedaan met de cupcakes.Op de één of andere manier was je uit mijn leeslijst verdwenen.Maar ik heb je weer toegevoegd :).

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, zo gaaf die geemboste achtergrond. Bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie!
Groetjes, Syl