donderdag 28 juni 2018

Vogeltjes (2) (52WTC - week 26)

En nog een kaartje uit de voorraad. Door het leren zoveel dingen voor me uitgeschoven dat mijn agenda van de week een beetje vol zit. Van het weekend weer tijd om uitgebreid een blogrondje te maken. Dan kom ik jullie creaties weer bewonderen :-).

Dit kaartje doet mee aan 52WTC week 26.

Gebruikt:
Ticketmal Studio Light Essentials nr.
98
Vogeltjes stans (birdbuilder): Stampin Up
Stansjes letters KERST: Crealies Partz nr 1
Overige materialen: ???

Fijne dag allemaal!

21 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje, mooi modelletje en de vogeltjes zitten netjes op de lijntjes! Bedankt voor het meedoen bij 52SWTC.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schattig kaartje, gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk met die vogeltjes op de touwtjes! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous design Syl, love how you added the twine for the birds...clever idea.x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Syl, een hele mooie kaart met fijne kleuren !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. PRACHTIG kerstkaartje heb je met deze vierkante ticketstans gemaakt Syl....super mooi met die vogeltjes op het touwtje...
    bedankt voor je deelname!!
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart en de ticketstans leent zich prima voor een kerstkaartje. Ga ik ook maar eens doen! De vogeltjes zitten mooi op een rijtje! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kerstkaart Syl, die vogeltjes die op de touwtjes zitten vind ik zo leuk bedacht.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gaaf kaartje met de vogeltjes zo op het draadje! Leuk bedacht. en altijd fijn om een voorraadje te hebben voor drukke tijden!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Héél leuk bedacht die vogeltjes en fijn dat het examen er op zit Syl...ik duim door hoor!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige kaart Syl. je hebt de vogeltjes zo leuk gecombineerd met dit papier. leren gaat voor de hobbie.... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk idee die vogels op de touwtjes! Mooie kaart met de ticketmal!
    fijne avond
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk gedaan zeg die vogeltjes op het touwtje!
    Groetjes Suzan
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een gave kaart heb je gemaakt met de ticketmal Syl!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoe leuk met die vogeltjes !!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk gedaan met die vogeltjes en de touwtjes.Het papier is volgens mij van de Action al van jaren geleden.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Blijft leuk, die ticket mal.
    Ik ben eigenlijk door mij Kerstpapiwr heen, zo jammer.
    Ik had deze ook, die witte, met die vogeltjes erop. Maar volgens mij issie helemaal op.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een toffe kaart met de vogeltjes die zo leuk op het touw zitten. Papier past er perfect bij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk die vogeltjes op hun lijntje! Mooie kaart en nog veel succes met leren!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie!
Groetjes, Syl