donderdag 25 januari 2018

Foute kersttrui (52WTC - week 4)

Van wie dit idee oorspronkelijk is, ik weet het niet, maar ik vind het super, zo'n foute kersttrui op een kerstkaartje. Daar zal ik zeker meerdere versies van gaan maken.

Voor deze heb ik gebruikt:
papier:
rood (Wibra)
wit, kraft en met print (Action)

snijmal/pons/embossingfolder:
'trui' (snijmal Marianne Design COL 1434)
rendierkop (pons sneeuwkristal groot (van ?) en uilenpons StampinUp)
'breiwerk' en 'sneeuw' (embossingfolders van ?)
overig:
mini pompon en wiebelogen (van ?) 

Dit kaartje doet mee aan 52WTC, week 4 

Vandaag (en komende dagen) een hele drukke agenda. Volgende week maak ik weer een uitgebreid rondje langs jullie blogs!

23 opmerkingen:

  1. Leuke kaart heb je gemaakt met de foute kersttrui
    Hij blijft leuk!!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van uil tot rendier? Moet kunnen ! Haha ! Super goed gevonden! Leuke kerstkaart! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij blijft leuk die "foute" kersttrui! Grappig met die wiebeloogjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke foute kersttrui heb je gemaakt met die uilrendier stans!!! goed idee
    fijne dag Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Syl deze foute kersttrui. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, die "foute" trui is schattig ! Heel leuk gedaan met die wiebeloogjes ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem ook nog steeds erg leuk, deze foute trui.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke foute kersttrui, Syl! Zeer geslaagd.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaart met de foute kerst trui, leuk!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een grappige kaart en die oogjes zijn helemaal top! groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. grappig kaartje heb je er van gemaakt !
    fijn dat je er (weer) bij bent deze week,
    grtjs, Martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh ik vind dit ook zo gaaf!! Ik heb de trui en ben nog steeds van plan dit te maken. In elk geval voor mijn zoon en schoonzoon. Die vinden dat zeker grappig!
    Ben blij dat ik je blog nu gevonden heb. Als ik namelijk op het vogeltje klik zie ik je blog niet en je had al even niet gereageerd, dus ik vond een reactie bij iemand anders en toen ik op je naam klikte kreeg ik eindelijk je blog!
    Ben natuurlijk ook volger geworden!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart met die gave foute trui, Syl!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kerstkaartje Sys...leuk zo een foute trui erop...en zeker met die wiebeloogjes van die hertenkop...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke foute kersttrui. De wiebelogen maken het rendier helemaal top.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super , deze trui !!!!!
    groeten Ineke DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele leuke 'foute' trui!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk zo'n foute trui op je kaartje, goed idee hoe je hem samengesteld hebt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is superleuk die "foute kersttrui-kaart". Die wiebelogen en pompom-neus maken hem extra grappig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij is superleuk ! Heerlijk zo'n 'foute' kersttrui !
    Fijn weekend !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke foute kersttruikaart heb je gemaakt!
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat grappig en leuk bedacht, weer eens wat anders!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie!
Groetjes, Syl