donderdag 18 januari 2018

Dioramakaartje met kerstman (52WTC - week 3)

Allereerst weer een hartelijk welkom voor alle nieuwe blogvolgsters. Wat leuk en lief, jullie reacties! Dank jullie wel! Hier een rommelig drukke week gehad waardoor ik nauwelijks aan creadingen ben toegekomen en al helemaal niet aan het bekijken van jullie blogs. Vanavond maak ik weer een rondje!

Deze week wilde ik graag iets met een diorama proberen voor de 52WTC (week 3). Daarbij heb ik voor een hele eenvoudige vorm gekozen. De voorkant is een correspondentiekaart, de achterkant is 3 cm groter (1,5 cm per kant voor de diepte).

Gebruikte materialen:
papier:
correspondentiekaarten (Hema)
gewolkt blauw papier (Wibra, van jaren geleden)
rood en groen papier (Wibra)
zwart en zilverkleurig (Action)
snijmallen/embossingfolders:
- ijspegels: snijmal Joy (ik heb hier de andere kant gebruikt van het uitgestanste deel van vorige week...)
- witte steentjes (embossingfolder van ?)
- kerstman (snijmal Marianne Design COL 1391)
- hulsttakje (snijmal Joy!Crafts)
- hemelse sterren (snijmal, Marianne Design, onderdeel DF 3439)
- bergen (snijmal Marianne Design, onderdeel COL 1417)
overig:
wattenschijfjes (voor baard en snor kerstman)

26 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart, het is een echt schilderijtje geworden.
    Die kerstman blijft ook een lieverd hoor....

    Fijne dag liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan met de lieve kerstman op de voorgrond!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf deze kaart !!!!
    Die kerstman blijft een topper !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, prachtig gedaan, die diorama-kaart, heel mooi tafereel en leuke kerstman ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk Syl! Leuk effect, dat diorama.
    Die kerstman blijft leuk!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke kaart met zo'n doorkijkje! Fijn dat je meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje, leuke kerstman erop.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo leuk dat je wattenschijfjes kunt stansen hè, ook voor schaapjes maken heel leuk! Heel tof kaartje hoor SYL!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee om zo diepte aan de kaart te geven. Die kerstman blijft lekker jolig. Een mooie kerstkaart Syl.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel goed gelukt dit diorama kaartje.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke deze dioramakaart met de kerstman en zijn "echte" baard!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart de kerstman zo mooi voor de iglo. supermooi gemaakt Syl. groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik acht ook onmiddellijk aan een iglo met de witte muur. Mooie kerstkaart!
    Groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke kaart met de kerstman!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat heb je een prachtige kerstkaart gemaakt, hele leuke sneeuwman,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kerstman Syl!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lekkere
    Mooi gemaakt
    Fijn dat je er deze week bij bent
    Grtjs Martina DT 52 WTC
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel mooi kaartje met de diepte ! Knap gedaan!
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een énige kaart en Santa staat er zó leuk op met zijn oogjes!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig kerstkaartje Syl, leuk die statige kerstman ...er zit inderdaad een hele leuke diepte in zo...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat gewolkte papier van de Wibra ken ik. Zo jammer dat ik er toendertijd niet meer van heb ingekocht.
    Het is een mooi geheel geworden. De kerstman lijkt er ook erg tevreden mee te zijn.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kaart met de kerstman.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaart! De kerstman blijft mooi, ik heb hem nu ook toch maar aangeschaft! Het papier ken ik niet, ik heb ook geen Wibra in de buurt waar ik zo even binnen kan lopen.
    En als ik er wel in de buurt ben, vergeet ik het, hihi
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel tof kaartje en ik ben gelijk je nieuwe volger! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke kaart ! Echt tof gedaan !

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie!
Groetjes, Syl