donderdag 11 januari 2018

Schaatsen (kerstkaartje)

Dit kaartje doet mee aan:
week 2 - 52WTC
en aan
januari challenge nr 49 - De Egel

Welkom alle nieuwe volgsters en dank voor alle reacties!
Vanavond maak ik een rondje langs jullie blogs om jullie resultaten te bekijken!

Voor dit kaartje heb ik de 'sketch met thema alles mag' van De Egel gebruikt. 

Materialen:
- papier (Action)
- sterretjes (Zeeman)
- stansen:
schaatsen (MD - LR 0247)
rechthoek met 'stikrandje' (MD - CR 1390)
ijspegels (Joy Crafts 6002/2039)

24 opmerkingen:

  1. Hoi Syl,

    wat leuk dat je meedoet aan de wekelijkse kerstkaart bij 52 WTC.
    En wat voor een kaart...heerlijk winters papier en de schaatsen combineren super!!

    Fijne dag liefs Annemarie en Merit DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Syl, leuk dat je de schaatsen terug laat komen bij het papier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje met die schaatsjes.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kaart Syl, mooie stansen en papier, en prachtig met die ijspegels ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Syl,
    wat een mooie winterse kaart, de schaatsen als blikvanger, leuke ijspegel rand,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk, Syl!
    Mooie kleurtjes.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig leuke winterse kaart met de schaatsen en het bijpassende DP!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke winterse kaart !!!!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toffe winterse kaart met die mooie schaatsen.
    Fijne avond
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie winterse kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry was je nog vergeten welkom te heten op mijn blog.
      Maar niet minder welkom hoor.
      Groetjes van Marian.

      Verwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Syl, zo leuk gedaan met die schaatsen erbij!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een leuke winterse kaart gemaakt met de sketch van De Egel Syl. Leuk dat je meedoet. Die schaatsen vind ik erg gaaf, zou het er nog in zitten dat we kunnen schaatsen dit jaar?
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg leuk met die schaatsen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk dat je mij bent gaan volgen Syl, dan kom ik ook gezellig bij jou kijken en je blog volgen natuurlijk! Ik ben weg van je kaartje, want ik hou van schaatsen op een kaart!
    groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi,wat een leuke kaart met de schaatsen. Gezellig dat je volger bent geworden en natuurlijk ga ik jou ook volgen. Ik heb even teruggelezen en zie dat je creatief in heel veel dingen bent.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk met die schaatsen erbij ! Mooi kaartje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtig winters kaartje Syl,...mooi tekstpapier erop en die schaatsen zijn echte eyecatcher...KNAP gedaan, en bedankt dat je volger geworden bent van mijn blog, ook ik volg je vanaf nu, en probeer met regelmaat een kijkje te komen nemen...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg leuk met de schaatsen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk dat de schaatsen weer terugkomen in het papier. Mooie winterse kaart.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart met schaatsen erop , dáár houden we van hier !!
    Je recept ziet er ook lekker uit,ik ga je volgen .....
    Groetjes van Epie...DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Leuk dat je mee doet aan de sketch Challenge van de Egel .
    Groetjes Sandra DT

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart met zachte kleurtjes, perfect!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie!
Groetjes, Syl