vrijdag 19 januari 2018

Zin in de zomer (kaartje) - challenge 49 - De Egel, bijdrage 3

Na die storm ben ik wel toe aan de zomer ;-). Jullie ook?

Voor dit kaartje heb ik een oude folder van het eiland Voorne (Zuid-Holland) verknipt. Voor het 'water' heb ik een boomschors embossing folder op zijn kant gebruikt.
De zeesterren en schelpjes zijn met de stans CR 1363 van Marianne Design gemaakt.
Dit kaartje doet als mijn derde bijdrage op de valreep nog mee met challenge 49 van De Egel.
Heel benieuwd naar de volgende challenge!
 Fijn weekend iedereen!


10 opmerkingen:

  1. Jij slaat zelfs de lente over...LOL...wat een super goed idee om de boomschors embossingfolder op zijn kant als water te gebruiken!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Boomschors embossingfolder op z'n kant is niet mijn idee hoor. Ergens tegengekomen en vond dat wel iets om te onthouden.
      Fijn weekend!
      Syl

      Verwijderen
  2. Hij is gaaf !!!
    Ik was weer net te laat !!!!
    Dacht t/m vrijdag en denk dan aan 24.00 uur .....
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja, een supermooie kaart, doet al aan vakantie denken ! Goed gedaan met die boomschors ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk zomers kaartje!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een mooie kaart gemaakt, leuk hoe je alles hebt gecombineerd, goed idee om de embossingfolder zo te gebruiken!
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke, zomerse kaart en wat een superidee om de boomschors embossing op deze manier te gebruiken. Mooie kerstkaart met de grappige kerstman.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuk kaartje.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om een stukje kaart te gebruiken.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat heb je dat leuk gedaan met die verknipte folder ! Ik verlang ook heel erg naar de zomer !

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie!
Groetjes, Syl