maandag 21 februari 2022

Terug van lang weggeweest, corona en ATC's

Hallo allemaal, 

Lang geleden dat ik iets gedaan heb op mijn blog. Hoop alles goed met iedereen? Door corona (gevaccineerd en booster, maar nu toch raak) ben ik op dit moment helaas thuis, normaal aan het werk in een erg leuke baan. Ik ga proberen het bloggen weer een beetje op te pakken, al zal ik lang niet aan alle challenges uit het verleden opnieuw deelnemen.



Wat ik als eerste nu weer oppak is het maken van ATC's. Begin april hoop ik naar ArtSpecially te kunnen en dan is het wel erg leuk om nieuw ruilmateriaal te hebben.

Binnenkort meer!

Groetjes!

Syl

 

 

2 opmerkingen:

  1. Hé wat leuk om je weer in blogland te zien, Syl! Ik heb toevallig vandaag een post waarin ik papier gebruik dat Sint en Piet mij als verrassing stuurden :-)
    Leuke ATC's!
    En beterschap met corona. Ik hoor meer en meer dat mensen nu toch voor de bijl gaan, ondanks vaccinaties. Hopelijk word je er niet al te ziek van.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je reactie! Je kaartjes gezien, leuk gedaan! Haha, die Sint en Piet toch ;-).

      Verwijderen

Hartelijk dank voor je reactie!
Groetjes, Syl