donderdag 4 april 2019

Cadeautjes op een kerstkaart (52WTC week 14 - challenge maart)

Tja, mijn vrije week verloopt helaas heel anders dan gepland :-(. Te privé om er hier over uit te weiden.

Maar het is me wel gelukt een kaartje te maken voor week 14 - 52 WTC en de challenge van maart.

Gebruikte materialen: Action

Fijne dag!

Edit: mijn bijdrage kan ik niet linken op de wekelijkse 52WTC-pagina omdat ik 'third party cookies' uit heb staan (en uit laat staan!). Op de challenge pagina kon ik hem wel plaatsen.

15 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje Syl. Mooi papier erop.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief dit kerstkaartje Syl...leuke vorm zo...

    Bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi deze kerstkaart.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk kerstkaartje....

    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje dat je weer gemaakt hebt !
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart met vrolijk papier! Leuk model!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart Syl, mooi papier en een leuk cadeautje ! Ik wens je het beste en hopelijk zien we elkaar in Nijkerk. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart, het grote cadeau springt er echt uit. Sterkte met wat je bezig houdt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk model kaart met heel veel cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart en model, lekker frisse kleuren.
    Sterkte met alles.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal leuk weer !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaartje, leuke vorm! Gezellig dat je meedoet met onze cadeau(papier)tjes challenge, dankjewel.
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ha, die is leuk ! mooi en geslaagd kaartje is het zo geworden ! top
    fijn dat je er deze week weer bij bent
    grtjs, martina DT 52 WTC)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige kaart voor onze Kerstkadootjes(papier)challenge!
    Nancy DT

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie!
Groetjes, Syl