vrijdag 25 mei 2018

Veel geluk (klavertjes vier / lieveheersbeestjes) (three of a kind (2)

Mijn tweede kaartje voor de 15de challenge van 2sistersontheblog met 'three of a kind' als thema:
3 lieveheersbeestjes, 3 klavertjes vier, en 3 cirkels. Volgens mij heb ik wel aan de voorwaarde voldaan ;-).

De achtergrond ('hout') heb ik gemaakt met een embossingfolder van Sizzix / Stampin Up! die ik een paar maanden geleden gewonnen heb via het blog van Marion.
De klavertjes en lieveheersbeestjes zijn uit de Joy-set 6004/0008.
De cirkels komen uit een snijset van de Action.
Embossingfolder achtergrond cirkels: Cuttlebug.

Heel fijn weekend allemaal!

14 opmerkingen:

  1. Nou, als dit nog niet genoeg 3-en zijn, dan weet ik het niet meer.
    Heel leuke kaartje en de houten achtergrond lijkt net echt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Drie maal is scheepsrecht Syl en ik vind het enig! Zo leuk dat groen en rood tegen die houtachtergrond en een klavertje én lieveheersbeestjes dat brengt wel heeeel veeeel geluk!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het echt een super leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige achtergrond en heel leuk met het lieveheersbeestje en klavertjes vier,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart met die houten achtergrond. EN de klavertjes 4 en de lieveheersbeestjes...deze kaart gaat vast geluk brengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige houten achtergond,Syl.Superleuke lieveheersbeestjes en klavertjes vier.Mooie kleurtjes.Een fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooi kaart! Die houten achtergrond is echt gaaf.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart heb je gemaakt.
    Wat een gave achtergrond, net echt
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk die houten achtergrond van de folder en de cirkels met gelukssymbooltjes, gaaf kaartje! Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt zeker je best gedaan. Heel erg leuk.
    Bedankt voor jij bijdrage.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat een leuk kaartje, heel mooi met die klavertjes en lieveheersbeestjes ! Die achtergrond is prachtig ! Groetjes en prettig weekend ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lief dat je zo je kaartje voor onze challenge aankondigt. Ik vind de lieveheersbeestjes erg leuk!Bedankt voor je 2e bijdrage voor onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie!
Groetjes, Syl