zaterdag 26 mei 2018

Een topdag voor nog geen 10 euro en een vraagje

Een topdag voor nog geen 10 euro, dat had ik vandaag. Het rommelmarktseizoen is weer begonnen :-).
Op stap geweest met een vriendin en heerlijk rondgeneusd op een grote rommelmarkt. Mijn buit staat op de foto. Dvd's, een wekkerradio/cd-speler, lapjes, glitters, stickervellen, fotopapier, textielverf, knutselhoutjes, etc. Nu beentjes omhoog en nagenieten!

Een vraag over een heel ander onderwerp: ik krijg sinds gisteren geen mailtjes meer als iemand een reactie plaatst. Hebben meer mensen hier last van? Of heb ik per ongeluk een instelling gewijzigd met het zoeken naar hoe ik een privacyverklaring kon plaatsen? Advies is welkom!

Fijn weekend verder!

13 opmerkingen:

  1. Daar hebben we helaas allemaal last van sinds de AVG en ligt zeker niét aan de verklaring die ik heb opgesteld....gebeurt gewoon en ik ben er absoluut niét blij mee!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je antwoord! Ik dacht niet dat het aan jouw verklaring kon liggen hoor. Dacht meer dat ik per ongeluk iets had gewijzigd door het zoeken naar hoe een verklaring te plaatsen. Maar vervelend dat we hier niets aan kunnen veranderen. Fijn weekend verder! groetjes, Syl

      Verwijderen
  2. Wat een mooie "vangst".
    Leuk is dat hè, zulke dagen waarin je goed geslaagd thuis komt.
    Ik heb dat ook!! Balen, want nu mis je makkelijk de reacties die mensen plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de verklaring er nog niet opgezet, krijg ze ook niet meer,. Ik dacht dat het aan mijn instellingen lag die ik moet veranderen na de avg wet. Ben daar nog niet uit. Maar in het overzicht bij post (geloof ik) zie je wel alle reacties onder elkaar, zonder dat je al je berichten af moet gaan.
    Heerlijk zo'n gesnuffeld op de rommelmarkt. Gr. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Reacties moet het zijn, die zie je onder elkaar staan

      Verwijderen
  4. Ik krijg nooit mailtjes als mensen en reactie heben geplaatst!! Zolang ik blog niet. Ik kijk gewoon onder mijn blogberichtje en als er oudere reacties komen zie ik dat onder reacties op het dashboard... Voor mij dus geen verandering.
    Leuk, rommelmarkten afstruinen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk als je voor weinig geld leuke dingen kan kopen toch? En nu jij het zegt, krijg ik inderdaad ook geen mailtjes meer. Jammer is dit weer.
    Fijne zondag,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. JAAA, het "rommel" seizoen is weer aangebroken, heb alleen nog geen spullen gevonden op het gebied van mijn hobby :-(
    Had eerst wel mail, eind vorig jaar ineens niets, afgelopen week 2 dagen weer wel, en sinds gister weer niet, ra ra . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk struinen en op zoek naar leuke dingen!
    Hier zelfde probleem.
    Hebben we dat weer!Kijken hoe lang dit weer duurt.
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt goed, rommelmarkt, soms heb je echt geluk! De mailreacties heb ik nooit gebruikt, dus ook voor mij verandert er niets.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke aankopen op de rommelmarkt :).Ik zag de film Intouchables op de foto.Deze is super.Iedereen heeft last van hetzelfde probleem sinds 25 mei :).

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke buit.
    Normaal krijg je mails als je dat zo hebt ingesteld. Het kan wel zijn dat blogger iets veranderde.
    Ik kies al lang voor de optie modereren. Zo mis je niets, ook geen reacties op oudere berichten want je leest alles voordat je op publiceren drukt. Af en toe heb ik rare berichten, die zet ik dan direct bij spam. Succes!
    Bij mij is er niks veranderd x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke buit, heerlijk!
    En ik kreeg al nooit mailtjes, dus ik mis nu ook niks, ik denk dat het ergens een instelling zal zijn, die mogelijk door de AVG veranderd is.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie!
Groetjes, Syl