dinsdag 27 maart 2018

Paris Lady Charleston (ATC0005) en Paris Lady Elegant (ATC0006)

Het ATC-kaartjes maken weer opgepakt. Vorig jaar een paar gemaakt (zie ATC-links op mijn blog) maar door de kerstkaartdrukte is het er verder helemaal bij ingeschoten. Tijd om dat weer op te pakken. Ik hoop dat ik binnenkort ook wat kaartjes kan gaan ruilen.

ATC0005 - Paris, Lady Charleston
Gebruikte snijmal:
LR 0140 Marianne Design uit 2010 (niet meer leverbaar)
Gebruikt DP: Noor Design Joy ATC French Country

ATC0006 -Paris, Lady Elegant
Gebruikte snijmal:
LR 0139 Marianne Design uit 2010 (niet meer leverbaar)
Gebruikt DP: Noor Design Joy ATC French Country
ATC0005


ATC 0005










ATC 0006

ATC 0006

6 opmerkingen:

  1. Ooooh leuk. ATC maken, daar is het bij mij ook mee begonnen een paar jaar terug!
    Nu ben ik vele hobby's verder.

    Deze zijn echt leuk, wie weet is hier wel iemand waarmee je kan ruilen.
    Of misschien via een Facebook groep ofzo.
    Dit is een mooie serie, daar is zeker wel een liefhebber voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie atc-tjes heb je gemaakt
    De achtergrond is schitterend bij de dames.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. als je wil ruilen...graag, ze zijn prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg! Ik kreeg laatst een ATC'tje en wat een leuk formaatje is het!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke ATC's Syl! Leuk dat je het weer hebt opgepakt!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie!
Groetjes, Syl