dinsdag 1 januari 2019

Gelukkig nieuwjaar en miniboekje met stitchmarkers.

Allereerst iedereen een goed, gezond en creatief nieuwjaar toegewenst!  Het vuurwerk was met oud en nieuw goed te zien vanaf de locatie waar ik was. Zie de fotocollage.
Naast de vuurwerkfoto's wil ik jullie tevens een speciaal miniboekje laten zien: een aangepaste versie met stitchmarkers (ook goed bruikbaar voor oorbellen). Ik deed mee aan een kerstzegelswap: een brei/haakster een aardigheidje sturen dat maximaal 50 gram mocht wegen zodat het met 1 kerstzegel verzonden kon worden.

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's van het vuurwerk en voor jou ook de beste wensen! Dat boekje is schattig zeg! Heel mooi gemaakt! En wat goed dat het nog geen 50 gram woog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jou ook een mooi nieuwjaar!
    Wat een leuke swap en wat heb jij er weer een feestje van gemaakt.
    Heel erg leuk mini boekje vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor jou ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.
    Wat een mooi minialbum heb je gemaakt.
    Leuke, aparte swap met de kerstzegel
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens jou ook een heel gelukkig, gezond en creatief 2019 ! Prachtige foto's van het vuurwerk, en wat een fantastisch boekje, super mooi ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie!
Groetjes, Syl