donderdag 20 december 2018

Een leuke toevalligheid en kalenderkaartjes (52WTC week 51)

Afgelopen zaterdag met dochter op stap geweest: dagje Dordtse kerstmarkt. Een markt die dagelijks zo'n 100.000 bezoekers trekt als ik de nieuwsberichten mag geloven. Aan het eind van de middag een hapje gegeten bij een pizeria. Word ik bij het weggaan aangesproken door een medeblogster! Nancy, wat een toeval jou daar zo tegen te komen. Super leuk! Ik hoop dat jullie even smakelijk gegeten hebben en genoten hebben van de kerstmarkt als wij! 

Over naar mijn 52 WTC-bijdrage voor week 51: Kalenderkaartjes voor collega's. Ze vielen prima in de smaak. Designpapier: Action, kalendertjes: Docrafts.

Medeblogsters en bloglezers: ik wens jullie allemaal hele fijne en gezellige feestdagen toe!

Edit: Er schijnt iets veranderd te zijn bij het uploaden op 52WTC.  Dat lukt me niet op de oude wijze en voor allerlei dingen toestemming geven wil ik niet... Mijn bijdrage staat dan ook (nog) niet gelinkt op 52WTC.
Edit 2: Een account aangemaakt en nu is het wel gelukt, pff, wat een gedoe!

14 opmerkingen:

  1. Hoe herkende ze he dan??
    Leuk om zo'n markt te bezoeken met je dochter, dat zijn sltijd gezellige dagen.
    Je kaartjes zijn mooi zeg, dat dp is echt goed voor kerstkaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kalendertjes , gezellig om Nancy even tegen te komen.
    Zag het ook dat er iets veranderd is bij 52WTC, weet ook niet hoe het komt.

    Fijne feestdagen toegewenst.
    Bedankt voor je deelname aan 52WTC
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig dat je Nancy tegenkwam, die is gewoon Holland weer onveilig aan het maken.
    Leuke kaarten heb je gemaakt, mooi papier heb je gebruikt
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig he Syl. Voor we vertrokken naar de kerstmakrt zei ik nog voor de grap aan mijn man "wie zouden we tegenkomen die we kennen?" En dan zie je idd een bekend gezicht! we hebben genoten van de gezellige kerstmakrt en zker ook van de maaltijd, een adresje om te onthouden!
    Ik merkte ook dat het linken veranderd is, gewoon een login aanmaken, en dan werkt het vanzelf. Geen idee waarom?
    Mooie kalenderkaartjes!
    Fijne kerstdagen!
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja blijft niet te geloven in zo'n mensenmassa! Linken is inmiddels gelukt door account aan te maken.
      Jullie ook fijne feestdagen!
      groetjes, Syl

      Verwijderen
  5. Mooi kaartje Syl. En gezellig dat je Nancy tegenkwam. Een paar weken geleden heb ik haar gezien op een workshop.
    Ik kan mijn kaartje ook niet linken. Zal het nog wel eens proberen.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaartjes, om te geven, maar ook om te krijgen !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kerstkaartjes heb je gemaakt en wat toevallig dat je Nancy tegenkwam. Veel bezoekers trekt die markt trouwens.
    Alvast fijne dagen, groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke kaartjes !!!
    En leuk zo'n ontmoeting !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie kaartjes Syl, en wat een leuk toeval, dat je Nancy tegenkwam! Ja, het is gezellig op zo'n kerstmarkt hé ! Ik wens je nog heel fijne feestdagen ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi dit kerstkaartje Syl....en leuk om in zo een mensenmassa Nancy te ontmoeten...zal vast gezellig geweest zijn...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk de kalenderkaartjes.
    Gezellige kerstdagen gewenst.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat leuk gemaakt !
    Fijn dat je er weer bij bent, deze voorlaatste, drukke week !
    grtjs, Martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie!
Groetjes, Syl