vrijdag 13 juli 2018

Van alles wat :-)

Vandaag ontving ik mijn prijs al  van de 52 WTC juni-challenge.
Hartelijk dank voor het opsturen Ingrid, ook voor het leuke kaartje, het engeltje en de mooie verpakking (die gaat hergebruikt worden!).



Gisteren kwam een vriendin van me spontaan een prachtige bos afgeven toen ze hoorde dat ik geslaagd was. Maar snel een foto van gemaakt. Met dit mooie weer zijn de bloemen zo weg helaas.

Over foto's gesproken, het ondergaande zonnetje was gisteren ook het vastleggen waard. 
Iedereen een heel fijn weekend!


9 opmerkingen:

  1. Enjoy the little moments!
    Post om blij van te worden.
    Geniet er van. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingen allemaal!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben benieuwd wat je er mee gaat maken, nog gefeliciteerd, je bent nu echt "gediplomeerd"

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dubbel proficiat! Geniet van het succes, de bloemen en de prijs. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful post, your win, congratulations and one magnificent photo.x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat vind ik altijd z xo jammer van bloe men. Heel lief en gezellig, maar je hebt er soms zo weinig aan.
    Het is wel een mooie bos zeg.
    Wat een goeie prijs, van 52 WTC, daar ga je een hoop plezier mee hebben denk ik.
    En die zonsondergang, ik blijf dat prachtig vinden, als die tinten oranje/geel/goud, wauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met dit weer hebben bloemen in een vaas inderdaad een kort leven, maar het gebaar is erg lief. Fijn dat je geslaagd bent, van harte gefeliciteerd! Fijn weekend nog! En wat een mooie foto van de zonsondergang!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is altijd een verrassing zo'n spontane bos bloemen! En je prijs binnen, je hebt nu de tijd! Komt dat even goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, dubbele verrassing, je prijs én die mooie bloemen ! Heb je verdiend hoor ! En je zonsondergang-foto is prachtig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie!
Groetjes, Syl