donderdag 7 juni 2018

Hertje van vilt - ticketmal, vierkant (52WTC - week 23)

Dit kaartje doet mee aan 52WTC - week 23

Gebruikt: Ticketmal Studio Light Essential nr. 98
Designpapier: Action
Embossing folder: Marianne Design
Overige materialen: ?

Ter info:
Jullie zullen het vast wel gemerkt hebben, de laatste tijd minder reacties van mijn kant. Momenteel hard aan het leren voor een examen (eind deze maand). Zodra mijn agenda dat toelaat zal ik het volgen van andere blogs weer fanatieker oppakken. Laten jullie je duimen alvast voor me draaien?
Fijne dag allemaal! 

22 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Leuk met het vilten hert.
    heel veel succes met leren ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Syl leuk hoor die ticketmal !!
    Gezellig dat je meedoet met week 25 ,dankjewel hoor

    Groetjes Epie DT52WTC


    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een mooi kaartje Syl. Succes met je examens !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie kaart Syl, zo schattig met dat hertje ! En ik duim voor je examens hoor, succes !!! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooie kaart, knap dat het toch nog lukt tussen de bedrijven door.
    Heel veel succes met leren en ik zal voor je duimen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kerstkaart met dat volten hertje.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart.
    Een echte, bijna traditionele kerstkaart.
    Oooh, spannend, je examen....Ik begin vast met duimen voor je succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart met dat vilten hert...volgens mij heb ik er daar ook nog van liggen.
    Ik ga heel hard voor je duimen hoor!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke ticketkaart Syl. Het vilten hertje maakt het helemasl af. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele leuke feestelijke kaart Syl.
    Succes met leren, mijn duimen draaien al ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje, mooi gemaakt! Bedankt voor je deelname bij 52WTC. Succes met je examens.

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart met je tickermal. Waar studeer je voor? Succes met leren.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kerstkaart,Syl.Wat een lief vilten hertje.Mooie embossing.Superleuk gemaakt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Succes met het studeren en straks met je examen!
    Mooie kerstkaart
    Groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart met de ticketmal. Die gaat er hier vast ook nog wel komen.
    Succes met je examen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Succes, Syl, sterkte met leren.
    En heel mooie kaart!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kertskaartje!
    Leuk met de kerstversiering.
    Vilten hertje is een leuke extra.
    Ben aan het duimen, succes!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi geheel is dit !!!!
    dat hert, top !!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele mooie kaart ! Top ! En veel succes met je examen !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh, je bent hard aan het leren! Lukt dat een beetje met dit weer?? Succes! Ik zal aan je denken eind van de maand.
    Je kaart is erg leuk! De zoveelste vandaag met de ticketmal, hij is populair!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kerstkaart met deze leuke mal! Succes met je examen, dat gaat uiteraard voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Syl, wat heb je weer een prachtige kaarten gemaakt. Een genot om naar te kijken. Succes met je examen! In gedachten duim ik heel hard voor je. Tot gauw!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie!
Groetjes, Syl