zaterdag 21 april 2018

Vlinders (Distress Oxide op glanzend fotopapier)

Op de Art Specially beurs in Nijkerk werd o.a. een workshop gegeven in werken met Distress Oxide op glanzend fotopapier. Over de schouders van anderen meegekeken en thuis ermee aan de slag gegaan.

De achtergrond van deze kaart is een van de eerste resultaten. Het effect is prachtig! Je haalt de glans van het papier weer helemaal naar boven door op het laatst met een 'billendoekje' het poeder eraf te vegen. Dat geeft best een bijzonder effect.

Voor wie het ook wil proberen en wil weten hoe het precies werkt: Ik vond dit filmpje op youtube met hele duidelijke uitleg.

Geniet nog even van het mooie weer! Nog één dagje, maandag wordt het 10 graden kouder als ik de weerberichten mag geloven...

8 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, heb inkt gekocht in Nijkerk het fotopapier heb ik ook nog ergens liggen en het filmpje al bekeken . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt mooi! Gave video ook!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous, love this colour Syl..this technique I use all the time on glossy paper, works wonders.x 💖 [Aussie aNNie's Blog]


    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga gauw je filmpje even bekijken, pra chttige kaart is dit zeg!
    Nu eerst nog genieten aan het water, want het weer kan dan slecht worden, nu is het nog heerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, een prachtige kaart Syl ! Ja, nu het mooie weer (bijna) gedaan is, ga ik me ook weer op m'n hobby "storten".. :) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave techniek! Prachtig effect!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie!
Groetjes, Syl