zondag 1 april 2018

Flamingo (ATC0007) (De Egel - challenge 54)


Vandaag had ik heerlijk een dagje helemaal voor mezelf. Dus lekker creatief bezig geweest. Niet alles wat ik de afgelopen uren heb 'geproduceerd' laat ik nu al zien. Maar deze wil ik jullie wel al showen: mijn eerste bijdrage voor de 54ste challenge van De Egel (things with wings), tevens mijn zevende ATC kaartje.
Een tropisch kaartje met flamingo en gatenplantbladeren. Alle kleuren zijn gemaakt met Distress Oxide. De flamingo is van Joy (6002/0506). De bladeren (dank aan Hetty voor de tip!) zijn ook van Joy (6002/0700). En de streepjes in het water? Daar heb ik de ATC-wilde dierenstencil van Joy (6002/0823) voor gebruikt ;-).

6 opmerkingen:

  1. Mooie ATC-tjes heb je gemaakt.
    Deze bladeren heb ik ws. ook, roze stansen van Joy
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank voor je tip. Verder gezocht en gevonden!
      groetjes,
      Syl

      Verwijderen
  2. leuk gemaakt, ben zelf nu ook met flamingo's aan het knutselen
    geslaagd
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. These are fabulous as are the ones below which I must have missed.x💖 [Aussie aNNie's Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk gemaakt.
    Meteen een serie, goed bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie ATC's ! Ben er zelf ook mee bezig, om te kunnen ruilen op het Art Specially Event ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie!
Groetjes, Syl