zondag 15 april 2018

Art Specially en nagenieten!

Wat was dat ontzettend leuk gisteren op de stempelbeurs Art Specially! Heerlijk rondgeneusd bij de vele stands en workshops, ATC's geruild, de blogmaatjesmeet. Vandaag vooral nagenieten van alles.

geruilde ATC's
Gisteren al vroeg op pad gegaan richting Nijkerk. Mijn reistijd was bijna verdubbeld door spoorwerkzaamheden, maar ik was op tijd op de beurs, vóór de opening.
Terwijl ik van een kopje thee zat te genieten zag ik Enny aankomen. De kennismaking verliep heel leuk en spontaan.  Marion (Marion stempelt) en een vriendin sloten zich kort daarna bij ons aan en de eerste 'ATC-deals' waren al snel gemaakt. Voor mij het eerste jaar dat ik daar aan meedeed. Tussen de middag was het zeer druk bij de ATC-tafels. In totaal heb ik 38 kaartjes geruild... (zie eerste foto).

gekregen ATC's
Naast de geruilde kaartjes kreeg ik (en velen met mij) een stapeltje ATC's overhandigd van iemand die ze uitdeelde namens een dame die om gezondheidsredenen is gestopt met verzamelen. Zij wil graag dat haar ATC's een goede bestemming krijgen. Deze exemplaren (foto 2) hebben nu een mooi plaatsje in mijn verzamelmap. Voor de betreffende dame heel veel sterkte...

Tussen 15.00 en 16.00 uur was de door Nancy ('t Is allemaal handwerk!) georganiseerde blogmaatjesmeet. De opkomt was groter dan ik verwacht had (zeker 14 personen) en was ook zo leuk en gezellig! Een dame, die toevallig in de buurt zat, werd helemaal enthousiast door onze verhalen en reacties. Ze was zo vriendelijk een paar groepsfoto's te maken. Wie weet haakt ze binnenkort ook aan...?
Al met al een superdag gisteren waar ik met heel veel plezier op terugkijk. Zo'n meet van blogsters tijdens een beurs vind ik zeker voor herhaling vatbaar. Erg leuk een aantal van jullie nu IRL ontmoet te hebben!

Tot blogs/ziens!

12 opmerkingen:

  1. Fabulous display Sly. I hope you gave Enny a big Australian hug from me.xx 💖 [Aussie aNNie's Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt echt als een goeie dag!!
    Ik ga bijna nooit naar een beurs, maar als ik het zo lees moet ik dat toch maar eens doen.
    Nu lekker nagenieten van je leuke dag en je ATC's nog maar eens bewonderen.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, dat klinkt zeker als een geslaagde beursdag, die van mij was dat vandaag ook. je hebt erg mooie ATC's om te ruilen en kreeg zeker ook mooie ervoor terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je mooie ATC'tjes geruild, het klinkt als een geslaagde dag,
    Groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoveel ATC's geruild! Wel tof om die zo allemaal samen te zien!
    Was een goeie zet van Nancy om daar af te spreken, want anders loop je mekaar vast wel eens voorbij zonder iemand te herkennen...
    Misschien tot volgend jaar weer op de beurs, of wie weet eens in Doe@ding...
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het was een topdag.....wat heb ik genoten en zo leuk om de dag met jou, koffie en atc te beginnen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie ATC's allemaal.Zo te lezen heb je een leuke dag gehad in Nijkerk.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo, we hebben ook geruild in Nijkerk, ik heb net twee van mijn ATC's ontdekt
    LG Solvey ( atc-junkie.blogspot.de )

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke dag, Syl! Heel geslaagd, zo te lezen. Wat leuk dat de blogmaatjesmeet ook zo'n grote opkomst had.
    En prachtig al die verschillende ATC's!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Syl, zo leuk jou te ontmoeten, en wat heb je genoten, ook bij de ATC ruil ! Kan je mij misschien je e-mail adres doorsturen, want ik heb nog foto's waar jij op staat !
    enny.ceulemans@telenet.be Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeps, heb helaas geen mail van jou ontvangen.... misschien je adres in een blogberichtje aan mij zetten ? Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie!
Groetjes, Syl