vrijdag 23 februari 2018

In de lappenmand (haaksels)

Dank jullie wel weer voor alle reacties op kerstkaart week 8 (52WTC) en mijn ziek zijn. Helaas nog steeds in de lappenmand hier. Ik verhuis van bed naar bank v.v. zeg maar.

Twee voordelen: al bankhangend heb ik eindelijk alle draadjes van mijn restjesdeken afgehecht en mijn huissokken van Noorse sokkenwol afgehaakt. Beide zijn erg fijn nu om te gebruiken.
Zodra ik weer meer energie heb maak ik weer een blogrondje hoor!
Fijn weekend allemaal!

11 opmerkingen:

  1. Ondanks alles lig je er gezellig bij, Syl...alles netjes afgewerkt! Nu nog even beter worden. Sterkte!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige deken en lekkere sokken lijkt me! Ik hoop dat je je snel beter zult voelen..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hè, ben je toch ook nog geveld door de griep. Veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleurige deken Sylvia en lekkere warme sokken zo te zien.
    Je kerstkaart uit je vorige bericht is erg leuk geworden.
    En beterschap gewenst.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Get well my friend. Funny to see you all rugged up and I am about to go and have a swim as it is so hot here in australia...take care.x💖 [aNNie' blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed bezig, ik zou bijna zeggen dat je vaker ziek moet zijn ...
    Maar dat doe ik maar niet.
    Heel veel beterschap nog
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave deken in die regenboogkleren, erg mooi!! Je sokken zijn ook erg leuk. Let maar goed op je lijf, rustig uitzieken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een PRACHTIG deken en lekker warme sokken. Verzorg je maar goed!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie deken heb je gemaakt. En beterschap hoor. Mijn man ligt ook sinds gisteren ziek thuis.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Verzorg je maar goed hoor Syls ! Het is een hardnekkige griep ! Wel fijn dat je kan uitzieken in de heerlijk warme sokken en dat prachtige dekentje !
    Veel beterschap !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie sokken en kleurige deken maakte je. Niet erg om daar onder te liggen, maar ik wens je van harte beterschap en hoop dat je toch snel weer beter bent!
    Je kerstkaartje hieronder vind ik heel leuk geworden!
    Lieve groet, Afke

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie!
Groetjes, Syl