woensdag 21 februari 2018

Beterschapskaartje (De Egel, challenge 52 - kaart 2)

Dit kaartje stond al klaar. Ik geloof dat ik hem maar naar mezelf moet sturen ;-(... Stevige hoest- en niesbuien, mijn hele lijf doet daardoor zeer. Geen koorts (tot nu toe), maar amper energie. Dat wordt vroeg mijn bed in ben ik bang. 

De achtergrond van dit kaartje vind ik wel apart geworden. Ik wilde er niet teveel bovenop plakken. Bang dat het effect weg zou vallen. Een hoekje met bloemetjes en blaadjes is het geworden voor dit beterschapskaartje.


Achtergrond: acrylverf (GelliPlate)
Stencil grote bladeren: Action
Bloemetjes: Zeeman
Splitpennen: Action
Blaadjes (stans en stempel): Action
Tekst: geprint

Dit kaartje doet mee aan  challenge 52 (Three of a kind) van De Egel: 3 bloemetjes en 3 splitpennen.

6 opmerkingen:

  1. Oh dat is balen! Ik hoop dat het niet doorzet en dat je je morgen weer een stukje beter voelt. Het kaartje is heel leuk met die achtergrond! Dank je voor het meedoen bij ons van de Egel!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beauty in this card sent to yourself would make you feel better. Get well my friend.xx [aNNie]
     ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje heb je gemaakt.
    Het kaartje maar dicht bij jezelf neerzetten, wie weet helpt het een beetje.
    Waarschijnlijk moet je toch maar gewoon uitzieken ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vervelend dat je je zo beroerd voelt Syl. Er zijn echt zoveel mensen ziek of herstellende, best heftig.
    Je kaart is mooi met die drie bloemetjes op die aparte achtergrond.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel. Beterschap...
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke beterschapskaart! ...hele mooie achtergrond heb je gemaakt.
    Beterschap voor jou...hoop dat je snel weer opknapt.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
    Groetjes Marja DT.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie!
Groetjes, Syl