maandag 26 juni 2017

ATC's - Artist Trading Cards

Een paar maanden geleden ontmoette ik tijdens een stempelbeurs een groep mensen die heel enthousiast kleine kaartjes met elkaar ruilde: ATC's.

Artist Trading Cards zijn zelfgemaakte kaartjes met een afmeting van 6,4 x 8,9 cm die worden geruild met of worden weggegeven aan andere makers. Ze mogen niet worden verkocht. Op de achterkant plak je informatie over dit ´minikunstwerkje´.

Ik zag echt prachtige creaties voorbij komen, waarbij gebruik was gemaakt van hele verschillende technieken: verven, tekenen, borduren, 3D, schrijven (handlettering), stempelen en ga zo maar door. Ik vond het idee ontzettend leuk en tja, dan wil ik er ook zelf mee aan de slag... Vanavond de achterkant gemaakt en morgen eens kijken of ik een mooie voorkant kan creëren...
Wordt vervolgd!

1 opmerking:

  1. Wat leuk, Syl. Zowel je blog als het plan om te gaan ATC-en!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie!
Groetjes, Syl