vrijdag 20 juli 2018

Mini verpakkingen


Mijn eerste bijdrage voor de eerste challenge van Carlin's kaartenparadijs zijn twee mini verpakkingen (beide voorzien van twee takjes, is dat voldoende voor de deelname dames?).

Beide modellen kwam ik tegen via Pinterest.
Directe link naar bron blauwe doosje
Directe link naar bron roze doosje met rietje

In het blauwe doosje passen precies twee reepjes Merci / Lidl-reepjes.

Bloemetjes/takjes zijn gemaakt met een pons. Papier: Action

Fijn weekend allemaal en geniet van/sterkte met de warmte! Van mij mag het wat graadjes minder worden eerlijk gezegd.

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk die doosjes om snoepjes of een reep chocola in te doen. Leuk gemaakt Syl. Bedankt voor je deelname bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk deze doosjes! Het geeft zo leuk weg! Ja uitzonderlijk he, deze warmte?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superschattige doosjes Syl ! Wat leuk is dat met dat rietje zeg !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely makes Syl, always nice to have these to give as a present.x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd handig om zulke verpakkingen te hebben liggen, voor als je ineens een klein kadootje nodig hebt.
    Leuk papier heb je gebruikt, en ik vind dat de verpakking niet veel meer nodig heeft dan 2 takjes.
    Ik ga, komende winter, ook wat van dit soort doosjes voor de voorraad maken, nu niet, want nu zijn we vooral veel buiten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd zo mooi om af te geven in een zelfgemaakte verpakking.
    Deze 2 zien er prachtig uit en vooral het rietje vind ik er zo leuk bij.
    Bedankt voor je deelname aan onze "Alles Mag + Alles Mag" challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !

    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie!
Groetjes, Syl