dinsdag 5 juni 2018

25 (schuifkaart - 52WTC - challenge mei)


25 is het thema van de eind mei-challenge van 52WTC. Ik had nog een mooie 2 en 5 liggen, tijd geleden via via gekregen van iemand die scrapspullen wegdeed. Bijpassend papier/karton gezocht en via Pinterest vond ik deze link. Met wat aangepaste maten is deze schuifkaart mijn eindresultaat.
Designpapier, mirror cardboard: Action
Groen karton: Boekenvoordeel
Stans ster: Action??
Cijfers: ???
Tekststempel: ???




  
Derde plaats! :-)


21 opmerkingen:

  1. Dit heb je heel tof gemaakt! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt Syl!Fijn dat je meedoet met de Challenge!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er gaaf uit Syl!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk modelletje! Tof met die grote 25!
    Fijn dat je meedoet met onze challenge!
    Fijne avond
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh gelukkig dat heb jij dus ook dat je niet meer weet van welk merk iets is... meestal bewaar ik de verpakkingen , maar op een goed moment denk ik te weten en te onthouden van welk merk iets is en dan maak ik een kaart en weet het echt niet meer.
    Wel van de bekende merken, maar de kleinere, of Amerikaanse...
    Maar je schuifkaart is superleuk. Dat vergeet ik bijna te zeggen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn te lezen dat ik niet de enige ben die niet altijd meer weet van welk merk iets is. Ik probeer het vaak online op te zoeken (ik bewaar geen verpakkingen..),maar veel kan ik niet terugvinden.
      groetjes,
      Syl

      Verwijderen
  6. Leuk deze schuifkaart met cijfers. Mooi gemaakt en knap aangepast.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er top uit, wat leuk die cijfers die omhoog kunnen! Altijd een verrassing denk ik, als je zoiets krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat gaaf gedaan deze schuifkaart met de cijfers!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi gedaan! Leuk idee om er een schuifkaart van te maken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje heb je ervan gemaakt met het cijfer 25! Bedankt voor je deelname bij 52 weeks to christmas.

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk model.
    Mooie kleuren ook, zo alles bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie schuifkaart,Syl.Dat is ook toevallig. Morgen heb ik ook een schuifkaart.Ik heb hem al ingepland.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee om zo een schuifkaart te maken, en dan staat die 25 ineens mooi rechtop. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave kaart, leuk dat je onze uitdaging bent aangegaan....liefs annemarie en merit DT25WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ontzettend leuk gedaan Syl.....prachtig kaartje!
    Ik bewaar mijn stansjes in de originele verpakking en heb verschillende kistjes met verschillende merken.....anders kan ik het ook niet uit elkaar houden.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, een prachtige schuifkaart Syl, soms ben ik ook de merknamen kwijt. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuke "schuifkaart".

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel gave kaart! Leuk model.
    Ik weet ook niet altijd waar iets vandaan komt, soms lukt het met Google nog om het te achterhalen en anders is het jammer :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk gemaakt, toffe schuifkaart!
    grtz. Colien [42WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  20. deze is top ! leuk gemaakt
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie!
Groetjes, Syl