donderdag 19 april 2018

Wit op wit sneeuwkristallen (52 WTC - week 16)

Dank voor jullie reacties op mijn tipikaartje. Ik ben dus niet de enige die moeite had met decoreren.
Marfien (Marianne) welkom als volgster!

Deze 52WTC-ronde heb ik het super simpel gehouden. Met die warmte staat mijn hoofd niet naar kerstkaartjes maken. Bij jullie wel?
De sneeuwkristallen zijn gemaakt met ponsen. Het kaartje heb ik, dat beken ik eerlijk, bijna letterlijk nagemaakt van een voorbeeld op Pinterest...

Dit kaartje doet mee aan 52WTC, week 16

Geniet allemaal van het mooie weer!

26 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi en helemaal in het wit, ik hou er van!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, zo'n wit kaartje....en ik heb geen moeite met kerstkaarten maken in de zomer (of met zonnige kaartjes maken in de winter).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart , mooi in het witte ...
    Groetjes van Epie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige strakke kaart !!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Gaaf zo helemaal in het wit
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig kaartje, zo in het wit.
    hier was ik het bijna vergeten...gelukkig nog wat in de voorraad...met dit mooie weer denk je er vaak niet aan.
    Liefs Annemarie en merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb dat ook.
    Ip mijn blog een "voorjaar kerstkaart" 😁
    Deze is wel héél erg Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart Syl.....ik heb toevallig ook een witte kaart vandaag!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaart! Pinterest is altijd handig.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kaart Syl, en pimpen van Pinterest mag ! Ja, met die warmte heb ik ook moeite, gelukkig heb ik nog wat kaartjes in voorraad ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie witte kaart! Ik heb deze ook eens gebruikt van Pinterest! Mag hoor, je geeft er meestal toch een eigen draai aan! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaart. Dat is toch prima, om gewoon eens een kaart na te maken. Doe ik ook wel.
    Deze is het namaken waard :-)
    Zonnige groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart hoor erg fijntjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik had mijn kaartje verleden week ook al klaar. Het is op mijn hobbykamer op zolder nu al zo warm dat ik daar ook niet graag zit overdag. Of ik moet de airco aandoen maar dat wil ik niet steeds.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Helemaal mooi is deze geworden
    Grtjs martina DT 52 WTC
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige mooie witte kerstkaart Syl!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart heb je gelift, altijd leuk een witte kerstkaart,
    Warm of koud, ik maak altijd kaarten,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Sneeuwkristallen blijven leuk en je witte kaart helemaal met de kerst. Hij is mooi. Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie CAS kerstkaart in 't wit. Die pareltjes geven er net wat extra's aan.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtige verkoelende kerstkaart Syl.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind hem leuk!, hij is mooi wit maar niet ijzig, TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi dit kerstkaartje Syl, zo chique in alleen die witte kleurtjes...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke kaart Syl. Mooi doir de eenvoud. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ondanks de zon, heb jij je hoofd koel weten te houden met deze mooie sneeuwkristallen ! je hebt een topkaartje gemaakt.
    groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat sneeuwvlokjes om af te koelen! Schitterend kaartje!
    Ik heb vanavond na het werk samen met mijn pa van het zonnetje genoten op het terras in het ziekenhuis...
    Groetjes
    nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie!
Groetjes, Syl