zaterdag 7 april 2018

Vlinderkaartjes (ATC 0008)

Eindelijk lente! Geniet allemaal van het mooie weer! Afgelopen dagen mezelf niet zoveel tijd gegund om een blogrondje te maken, dat ga ik dus zo doen. 

Onderstaand nog een resultaat van eerste Paasdag: 


ATC kaartje nummer 0008! Met de stempel/snijmal combinatie van de Action het vlindertje op dit kaartje gemaakt. Voor de kleuren heb ik Distress Oxide gebruikt. De bloem op de achtergrond is gemaakt met het mask stencil mixed media 15 van Studio Light.

10 opmerkingen:

  1. Leuk! Mooie achtergrond heb je gemaakt. Ik ben niet bekend in de wereld van de ATC's. Maar als je gaat ruilen en verzamelen, lijkt me het heel gaaf..
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Syl, these are fabulous ATC's, you make them so well...💖 [Aussie aNNie's Blog]
    ❣️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie ATC-tjes heb je weer gemaakt.
    Mooi met de achtergrond
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige atc kaartjes. Echt lente kleuren.
    Fijne dag.
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige ATCtjes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent lekker op dreef met je ATC-tjes zeg.
    Mooie serie ie dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie serie ATC-tjes, geniet van 't mooie weer,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, heel mooie ATC's ! Ga jij ook naar Nijkerk ? Ik neem ATC's mee om te ruilen. Ik heb ook niet veel geknutseld, was gisteren en vandaag in de tuin bezig, nu het eindelijk mooi weer is. :) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie!
Groetjes, Syl