maandag 2 april 2018

Restjesverwerking (De Egel, challenge 54 - things with wings, kaart 2)

Zijn jullie, net als ik, ook zo slecht in het wegdoen van dingen? Ik kan altijd alles 'nog wel gebruiken'. Zo was het dus ook met de restjes papier (bewerkt met Distress Oxide) waaruit ik deze schattige vlindertjes heb gestanst. Zijn ze niet prachtig? :-)
Het vlindertje is een stans/stempel combinatie van de Action. Voor de achtergrond heb ik een van mijn eerste embossingstencils gebruikt van het merk Crafts Too.

Deze kaart doet mee als mijn tweede bijdrage aan De Egel, challenge 54  'things with wings'.

10 opmerkingen:

  1. Super mooie verwerking van je restjes !!!!
    Ik vid je flamingo's ook top !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart met je restjes ! Ik ben ook gaan snuisteren in de restjesdoos. En nadien ben ik altijd heel blij. Dat ik,uit de restjesdoos,nog een en ander kan "toveren".
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je er ook zulke mooie kaarten mee kan maken is het ook zonde om weg te doen😊

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely butterfly card Syl, gorgeous background embossing.x💖 [Aussie aNNie's Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O ja heel herkenbaar. Ik heb ook nog echt 'ouwe' dingen. Ooit komt het dus weer een keer van pas.
    Leuk kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Restjes weg doen is zonde. Je kunt er altijd nog weer zo'n prachtige kaart mee maken!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi en zo kom je mooi van je restjes af.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Syl,
    je kaart is heel leuk! Die vlinders heb ik ook en ik vind ze echt gaaf! Je hebt ze vrolijke kleuren gegeven.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt de restjes vlinders mooi verwerkt op je kaart,
    groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, zeker herkenbaar hoor ! Jij hebt die restjes nu prachtig verwerkt, mooie kaart met heel mooie vlinders ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie!
Groetjes, Syl