woensdag 4 april 2018

Kerstboom (52WTC - challenge maart 2018)

Dit kaartje heb ik op eerste Paasdag gemaakt.
Zelf vind ik het best een gewaagde kleurencombinatie, dat 'twisted citron' en 'peacock feathers' van Distress Oxide.
Bijpassend designpapier: Action.
De boom (Marianne Design LR0379) heb ik 2x gestanst. De zwarte versie heb ik als schaduw gebruikt achter de 'twisted citron' boom.
Splitpen: Action
Papiertouw: ?
Tekststencil: ?

Dit kaartje doet mee aan de maart-challenge van 52WTC     

17 opmerkingen:

  1. Brilliant card and love the colours and stamping.💖 [Aussie aNNie's Blog]
    ❣️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de kleurencombinatie prachtig. Ik heb zelfs een jas in die kleuren. Mooie kerstboomkaart! groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaart in deze leuke kleurtjes,
    Groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof kaartje. De mijne toon ik morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind die kleurencombinatie heel mooi!
    Fijn dat je meedoet met onze challenge!
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart. De kleurencombinatie vind ik heel geslaagd.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hou wel van die kleurencombi, Syl!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kleuren, en juist leuk voor eens wat anders op een kerstkaart. Leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje, en mooie kleurtjes heb je gebruikt op je kaart. Heel leuk dat je mee doet met de challenge van 52 WTC. groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Juist leuk een keer andere kleuren voor een Kerstkaart.
    Wat een mooi kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Syl,

    Wat een leuke kleurencombinatie voor een kerstkaart! Helemaal geslaagd vind ik!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, prachtige kleuren, super gedaan ! Het moet niet altijd klassiek zijn hé ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Toffe kaart in deze kleurencombinatie.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kerstkaartje Syl! Top!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gewaagde kleuren maar wel erg mooi Syl. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kleuren !!!!
    Heel mooi !

    groeten Ineke

    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie!
Groetjes, Syl