zaterdag 31 maart 2018

Van harte ... (kaartjes)

Vandaag heb ik deze hartjes-kaarten gemaakt. Van harte beterschap, van harte gefeliciteerd, om je een hart onder de riem te steken, voor vele doeleinden bruikbaar in ieder geval. Alle stempels komen uit een set die ik laatst bij de Wibra heb gekocht. De rode harten heb ik eerst gestempeld en daarna uitgeknipt. Vervolgens heb ik ze met 'kussentjes' bevestigd op de achtergrond, zodat ze iets hoger liggen.

Hebben jullie nog iets leuks gepland staan voor de paasdagen? Ik wel, ik heb namelijk een lege agenda dus CREATIJD! :-)
Hele fijne paasdagen allemaal!

11 opmerkingen:

  1. Hele leuke vrolijke hartjeskaarten Syl. Hier ook creatijd tijdens de Paasdagen...het schijnt er weer voor te worden ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaartjes en voor veel gelegenheden bruikbaar ! Ik was vanmiddag in de tuin bezig, maar nu is het aan het gieten ! Dus dat wordt ook creatijd ! Nog prettige Paasdagen ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaartjes, Syl....multi inzetbaar!
    Geniet van je creatijd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je mooie kaarten gemaakt met de stempels, dat rode hart maakt het extra LEUK,
    Fijne paasdagen
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie frisse kaarten!
    Harten zijn erg leuk.
    Morgen Creatijd en eten voorbereiden en maandag familie op bezoek. Sjoelen en lekker eten.Heb er zin in :)
    Veel plezier met creëren en fijne Pasen!
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wauw wat gaaf, deze set van de Wibra. Heeel mooie kaartjes heb ervan gemaakt.
    Lekker die vrije dagen en freubeltijd. Kun je echt van genieten, he?
    Ik feest nog even door.
    Groetjes,GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW love this Syl, fabulous and classy with the black and white.💖 [Aussie aNNie's Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super, wat een leuke kaartjes.
    Die kunnen echt overal voor gestuurd worden.
    Heel veel plezier deze paasdagen, maar dat komt vast wel goed.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die stempel heb ik ook!!!!
    Nog nooit gebruikt, wat een leuk idee is dit.
    Mijn man ik volgende week jarig, ik ga deze kaart liften!!
    HART-stikke😉😁 leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn ze leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie!
Groetjes, Syl