maandag 19 februari 2018

Zie ginds komt.... (De Egel - challenge 51 schommelkaart nr 3)

En mijn derde bijdrage aan challenge 51 van De Egel.
De derde schommelkaart is de stoomboot van Sint geworden. Ik vond het model wel wat van een boot weg hebben ;-).

gebruikte materialen:
kaartkarton: Wibra, Action, Boekenvoordeel
vierkantjes: ?
stans: strikje
snijmallen:
Marianne Design COL1391 (kerstman-> Sint)
Marianne Design LR0446 (Sint-accessoires)
Marianne Design COL1385 (schaap-> rookwolken)

Ben heel benieuwd wat de opdracht voor de volgende challenge wordt!

9 opmerkingen:

  1. Super, wat een originele kaart heb je
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a fabulous creative card. I just loving all the elements on here and so much to see, fabulous.xx[aNNie' blog]
     ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een gave schommelkaart heb je nu toch weer gemaakt. Ik ben gek op Sinterklaas, dus je scoort hoog bij mij.
    Dank je voor het meedoen bij ons van de Egel.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gevonden om er een boot van te maken. Super kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goed idee om er de stoomboot mee te maken. Heel origineel gedaan!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat heb je dat tof gedaan ! Origineel is dat zeker nu ! Jouw kaart gaat vast en zeker opvallen in het rijtje ! Ik ben helemaal fan hoor ! (maar jammer genoeg heb ik geen stem om uit te brengen)
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij bent er lekker op tijd bij! Hij is echt superleuk! Heel gaaf bedacht en gemaakt.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie!
Groetjes, Syl