zaterdag 6 januari 2018

Felicitatie geboorte (Challenge 49 - De Egel)

Mijn eerste kaartje voor de 49ste challenge van De Egel is klaar. 'Sketch met thema alles mag', erg leuk om mee aan de gang te gaan. Op de site staan prachtige voorbeelden!

Voor mijn kaartje heb ik gebruikt:
snijmal kinderwagen (Marianne Design?)
snijmal Hoera (Joy!Crafts)
snijmal klavertje (Action?)
pons voetjes
pons mini hartjes
effen papier (Boekenvoordeel)
papier met motiefjes (Action)
decoratiestof (Action)

De kleuren komen in het echt wat warmer over. Ik kreeg het helaas niet beter vastgelegd.

En voor alle nieuwe blog-volgsters: hartelijk welkom! 

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig geboortekaartje, Syl. Je hebt er ook leuk papier voor gebruikt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke geboortekaart Syl, leuke sketch en de papiertjes combineren prachtig,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke babykaart Syl. Mooi zoals je de sketch uitgewerkt hebt met de verschillende materialen.
    Dank je wel voor je deelname aan de sketch-challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie babykaart, prachtig gedaan, heel mooi papier ook. Ik ben net bezig met een kaart voor een tweeling ! Binnenkort op mijn blog. :o) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke schets om mee te werken he. Mooie kaart heb je er mee gemaakt. Helemaal in mijn kleurtjes. Altijd leuk om te zien hoe iedereen zijn eigen draai geeft aan een schets.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Das een leuke schets ! Erg mooie kaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart! ...je hebt de sketch erg leuk verwerkt.
    Fijn dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
    Groetjes Marja DT.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie!
Groetjes, Syl