woensdag 31 januari 2018

3D kaartje (52 WTC challenge januari 2018)

3D, daar doe ik normaal niets mee. Maar juist leuk om via zo'n challenge dat nu eens wel te gebruiken.

Papier en 3D-plaatje zijn afkomstig van de Action.

Dit kaartje doet mee aan de januari challenge 2018 van 52WTC.

Dank allemaal weer voor jullie reacties op mijn vorige berichtje.
CAS-kaartje, ik beken eerlijk, ik heb het op moeten zoeken wat dat nu toch betekent.
Ooit in een mailtje (helaas kwijtgeraakt) uitleg gekregen over termen en afkortingen die gebruikt worden bij het maken van kaarten.
Weet iemand misschien een lijstje op internet? Als geheugensteuntje voor mezelf (en misschien ook voor anderen) wil ik ze graag op een rijtje zetten in een blogje. Alle tips zijn welkom!

9 opmerkingen:

  1. mooi hoor Syl, leuk dat je je hebt laten uitdagen!
    Fijn dat je meedoet met onze challenge!
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moóie kaart in die bruin tinten,
    Leuk dat je meedoet met de challenge.
    Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Leuk met de uil.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi kaartje met je 3D plaatje. Al die uitdrukkingen van mensen die allerlei technieken gebruiken weet ik ook niet altijd maar ik zie het wel! Groetjes Marijke. DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het is een leuke kerstkaart met het 3d plaatje geworden! de termen gaan vanzelf wennen ik wist het eerst ook niet hoor!
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige 3D kaart, heel mooi met die uil ! Ik ken ook al die termen niet hoor en vaak heb ik ook moeite met afkortingen van firma's (stempels enz...) :o) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi kaartje is het zo geworden, geslaagd
    bedankt voor je deelname aan de lopende challenge van deze maand,
    grtjs, martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Sylvia!
    Fijn dat je meedoet met de Challenge!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart!
    Leuk met het 3d uiltje.Gewoon vaker doen, je hebt zulke leuke knipvellen en tegenwoordig ook de iets duurdere stans vellen(zonder knippen).
    Bij Cas denk ik aan veel wit, weinig poespas. Ik vind dat soort kaarten heel mooi. Maak ze weinig.
    Kijk uit naar de uitleg van de anderen op je blogje.Leer ik er ook weer wat van, hihihi :)
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie!
Groetjes, Syl