vrijdag 29 december 2017

pinguinkaartje

Via Jantine ben ik op het blog van 52 weeks to christmas (52 WTC) terecht gekomen. Iedere week een kerstkaartje maken, het lijkt mij een prima stimulans om zo op tijd mijn kaartjes voor het komende jaar af te krijgen en veel inspiratie op te doen door de bijdrages van andere deelnemers.
Hebben jullie vragen, stel ze gerust!

Mijn eerste kaartje, voor de december challenge 2017. Ik heb voor pinguins gekozen, gemaakt met de Stampin Up uiltjespons. De gekleurde achtergrond is gemaakt met acrylverf (met behulp van de Gelli Plate), voor de witte achtergrond heb ik een sneeuw-embossingfolder gebruikt. De hulsttakjes zijn uigestanst en bewerkt met 3D verf voor de besjes. De zwarte randjes om de tekst en het kaartje zijn aangebracht met een permanent marker.
En nu kijken of het me lukt mijn bijdrage goed op het 52 WTC-blog te plaatsen...

13 opmerkingen:

  1. De uilenpons... brings back memories... Leuke kaart met deze buitelende pinguïns. Ik moest lachen om je reactie op mijn blog...ik geloof niet dat een ijsbeer het koud heeft hoor. Maak je geen zorgen, hahaha. Bedankt dat je een reactie achterliet!! Erg leuk. De beste wensen alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart met deze grappige pinguins met wiebelogen.
    Fijne jaarwisseling.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gezellig deze pinguins, ik moet nog even nadenken over de challenge...
    Veel plezier met 52WTC in elk geval. Leuk dat ik je de “weg gewezen” heb.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ik ben je eerste volger geworden 😉

      Verwijderen
    2. :-) Ja eindelijk gevonden hoe ik e.e.a. in moet stellen zodat iemand me kan volgen, lol! Fijne jaarwisseling! groetjes, Syl

      Verwijderen
  4. Leuk kaartje met de vallende pinguin :)
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk met die buitelende pinguïns !

    En het is je gelukt om hem te plaatsen !
    Ik hoop je volgend jaar iedere week te zien !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ehm, pinguins met de uiltjespons?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tof dat je meedoet met onze challenge! Leuk kaartje met die dartele pinguins! Grappig dat je die met een uiltjespons maakte...
    Mooi voornemen om regelmatig een kerstkaartje te maken en waarom zou je die dan inderdaad niet op donderdag plaatsen bij 52WTC!
    Groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, dat is superleuk gedaan, grappig met die oogjes, en de vallende pinguïn, ja ze wandelen onhandig hé ! :o) Zo'n voorraad kerstkaarten aan het eind van het jaar is prima hoor ! Fijne jaarwisseling ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk Syl, dat je het voornemen hebt om iedere week, of zeer regelmatig een kerstkaart te plaatsen op ons blog. Dit kaartje met die uilenpons gemaakt is in ieder geval al erg leuk. Heel veel succes met bloggen, ik ben alvast volger geworden. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart!

    Groetjes,
    Yvonne.
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie!
Groetjes, Syl