woensdag 8 november 2017

Erg leuke post ontvangen! (ATC)

gemaakt door Marion
Vandaag lag er erg leuke post in de brievenbus: mijn eerste geruilde ATC-kaartjes, waaronder een speciaal verzoekje: een kaartje met een VW-kever. Beide kaartjes zijn gemaakt door (en geruild met) Marion. Ik ben met beide kaartjes heel erg blij, ze zijn super mooi!


Dat zingende muisje is ook schattig he?

gemaakt door Marion
Marion heeft van mij ATC0002 (2) en ATC0003 (2) ontvangen en als bonuskaartje ATC0004 (2) als post.nl zijn werk goed heeft gedaan...

3 opmerkingen:

  1. Leuk hoor Syl!
    Die met de kever is heel gaaf, die andere is ook erg lief.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk een blogje....ik heb je kaartjes ontvangen en ben er heel blij mee.... Zoek je een leuke grope om te ruilen dan is ATC nederland misschien iets voor je op FB...en erg leuk dat ik je eerste ruil mocht zijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) Dank voor je tip. Maar steeds ATC-kaartjes versturen via zo'n groep vind ik zonde van de porto. groetjes, SylS

      Verwijderen

Hartelijk dank voor je reactie!
Groetjes, Syl