zondag 3 september 2017

Probeerseltje (stempelen op overheadsheets)

Geen dure vellen mica maar stempelen op overheadsheets, dat lukt dus prima!

De overheadsheets heb ik een tijd geleden gekocht voor euro 2,- per 100 vel, ik kan dus voorlopig nog wel vooruit ;-). Als stempelinkt heb ik StazOn (Jet Black) gebruikt. De uitgesneden cirkel heb ik bewerkt met een embossingfolder en in de kaart op de binnenzijde van de achterkant geplakt. De cirkel uit de voorkant en het inlegvel heb ik gelijktijdig uitgesneden. Dat scheelt uitmeten ;-). Het plastic velletje heb ik met een 'glue tape roller' (Action, bij de schrijfwaren) aan de binnenkant van de voorzijde van de kaart geplakt en daar overheen het inlegvel.

Wat mij betreft een geslaagd probeerseltje/kerstkaartje! 

2 opmerkingen:

Hartelijk dank voor je reactie!
Groetjes, Syl