zondag 2 juli 2017

Bookcrossmeeting Castricum 2017


De grote Bookcrossmeeting in Castricum in strandpaviljoen Zoomers was ook dit jaar weer een heerlijk warm bad. Organisatie: super bedankt!
Personeel Zoomers: de bediening was prima en de lunch smaakte fantastisch!
Met veel oude bekenden bijgekletst, maar lang niet iedereen gesproken.

De ochtend begon wat grauw met af en toe wat miezer. Maar in de loop van de dag knapte het weer behoorlijk op.

Het vervangend vervoer van de NS per bus verliep zowel 's morgens als 's middags niet helemaal soepel, maar de hulp van de buschauffeur op de terugweg met het tillen van mijn zware tas (zitten er bakstenen in of zo?) maakte veel goed :-).

tafels vol boeken
De meeting zelf: zoals altijd tafels vol boeken en op de grabbeltafel ander klein spul om tussen te neuzen. Op de laatste tafel heb ik o.a. Boeklon, een opbergmap en een pin van de Turtles (voor een oud-buurjongetje) gevonden.

'mijn buit'
Verder waren mijn tassen al flink gevuld met spullen die speciaal voor me waren meegenomen: hobbyboeken/-tijdschriften, een zak en doosjes vol stempels, stansen, kurken, dvd's, kaarten, etc. en een boek uit een loterij. Met heel veel dank aan alle gulle gevers (en eentje in het bijzonder)!
Een boek dat ook speciaal voor me is meegenomen, ben ik helaas in de drukte kwijtgeraakt: 52 wandelingen met schrijvers naar hun jeugd. Ik hoop dat het nog boven water komt. Maar grote kans dat het al 'in het wild' is losgelaten. Edit 3-7-17: gevonden! :-)

Ondanks dit minpunt heb ik een fantastische dag achter de rug en is het nu vooral nagenieten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor je reactie!
Groetjes, Syl